torsdag den 21. august 2008

flere ideer...ikke gennemtænkte! -bare ideer

På trods af at jeg ikke kan fordrage intro sider, så inspirerede de mig til denne idé.
Det handler nemlig om at lave en animation i flash. Noget der ser godt ud og fortæller en lille historie. Da den tanke var kommet blev det hurtigt til en slags præsentation, evt. af mig selv. Jeg kan godt lide ideen, men der mangler kød på den. Er det i forhold til at brande mig selv? For bare det at producere en flot præsentation til at brande sig selv med, er vist ikke nok til en 45 siders opgave. Og når man så har lavet sin animation/præsentation, hvor skal man så afspille den fra? Gider folk at se den og hvor lang skal den være, så de gider? En fordel (?) er at man kan uploade den til youtube.com, sende den i en mail, osv osv.

Man kunne også lave det til en firmapræsentation, som dem MTV bruger som teasere/pause ting på TV. Der er mange muligheder.

Ingen kommentarer: